Friday 8 July 2011

yg berlalu tiada dapat di kejar...

telah separuh dari setahun 2011 telah berlalu..argh,sy terlalu banyak mase yg terlepas..sebenarnyer bnyk perkara yg ingin dikongsi dalam blog ini.dari kisah coretana personal sehingga melibatkan perkembangan family dan ceritera sekeliling saya..sy tak sempat..kdg2 dalam kepala dtg bayangan bagaimana ingin sy kongsikan semua setiap perkara yg berlaku..alangkah bisa mungkin jika semua lintasan bayangan ceritera itu dapat terus saya sambungkan terus dengan blog ini dan tersedia utk dikongsikan..xpelah, biar sy abadikan dalam memori kepala saya..

saya agak penuh dengan komitmen..sgt tidak sempat.kdg2 nak buke blog sndr pun tak berkesempatan,tambahan bile tiada mood untk coretkan..idea ade, tapi keadaan tidak mengizinkan..maafkan saya..bile time free, idea sudah dilupakan..

baki separuh dari tahun 2011 ini saya mengharapakan sesuatu yg lebih baik..memandangkan saya sedang melanjutkan pelajaran dan berjauhan daripada family, saya pohon yg terbaik.agar sy dapat membahagikan masa dan komitmen sebagai suami, abah dan pelajar dengan baik..sedikit gusar juga di hati bile yg dirancang agak bercelaru dan kerap kali di'ganggu'..namun sy redho kerna sumer tu atas dasar tanggungjawab wajib saya dunia ini..

hampir sebualan lagi Ramadhan akan menjelma..persiapan fizikal dan mental perlu buat awal memandangkan ini Ramadhan pertama saya bersama anak sulong saya dan kemungkinan saya terpaksa juga memberikan komitmen pada study dan terpaksa berjauhan..aduss...agak susah di mata moga ringan di bahu..huhu.

sebagai suami, saya sebaik mungkin mahu menyediakan yg terbaik utk isteri saya..alhamdulillah saya telah dimurahkan rezeki oleh Allah untuk menyediakan kenderaan terbaik utk isteri sy berulang alik dari rumah ke tempat kerja. die menyukai sepenuhnhya kenderaan tunggal baru kami itu setelah sy dan isteri bersetuju untk 'melepaskan' kenderaan tinggalan arwah ayah masing2..anak sulong sy pun nampak lebih selesa bermain di dalam kenderaan kami itu..;))

insyallah ade ruang dan rezeki akan sy coretkan bagi lembaran riwayat yg seterusnyer..

"Peluang Itu Sentiasa Berhalang"

1 comment:

  1. sir, moga setengah tahun lg dilalui dgn jayanya =)

    ReplyDelete